Functieomschrijving
Ben je communicatief vaardig? Wil jij klanten uit het buitenland helpen als ze in de problemen zitten? Bij onze opdrachtgever zijn ze op zoek naar jou! Je kan starten voor 1 juli! Meer weten? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouVoor de rol als telefonisch hulpverlener ben je empathisch ingesteld. Je krijgt met mensen te maken die zich in een crisissituatie bevinden. Je bent daarnaast communicatief vaardig en hebt een fijne telefoonstem. Je kan ook goed luisteren en een band opbouwen met de klant. Je stelt diegene gerust en gaat daarna besluitvaardig te werk. In de rol in het belangrijk dat je goed kan organiseren en de klant ontzorgd. Voor deze functie ben je verder goed met computers. Nieuwe systemen kennen voor jou al snel geen geheimen meer en maken jou enthousiast om de functie goed uit te voeren. Wat is nog meer belangrijk om te weten:
Als telefonisch hulpverlener help je burgers die met verschillende problemen te maken hebben. Zo is een man op skivakantie in Frankrijk en komt hierbij ten val. Snel naar het ziekenhuis. De uitslag: een gebroken been. De man wil graag alle ziekenhuiskosten geregeld hebben. Gelukkig is hij bij jou aan het goede adres. Je helpt hem met al zijn vragen en zorgt dat de rekeningen van het ziekenhuisbezoek worden geregeld. Het volgende telefoontje komt uit Zuid-Afrika. Een vrouw belt en vertelt dat haar vader sterven ligt in het ziekenhuis. Je bespreekt alles met de vrouw over de situatie. Daarna zorg je ervoor dat zij met het vliegtuig terug naar Nederland kan. Wat ga je nog meer doen:
Onze klant is een bedrijf dat samenwerkt - gedurende crisissituaties - met overheidsinstanties om burgers zo goed mogelijk te helpen. Een mooi bedrijf met een enthousiaste collega's die graag klaar staan voor anderen. Je kan op het kantoor werken in Capelle aan den IJssel en Apeldoorn. Bij goed functioneren kan je na 6 maanden ook vanuit huis werken.
sollicitatieHeb ik je aandacht? Is dit de job die je zoekt? En ben jij de medewerker die wij zoeken? Mooi. Solliciteer dan vandaag nog met je cv en een korte motivatie. Tot snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | callcentermedewerker enqueteren |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HAVO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 19 – 19 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.zuidwest@nl.randstad.com of 010 - 402 0582. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goudakrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gouda via Goudakrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goudakrant.nl.
© Goudakrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.