Vacature Senior Servicedesk Medewerker

Senior Servicedesk Medewerker in Reeuwijk

Pop-up optie delen

Dit breng jij mee:

Afgeronde mbo-4 of hbo-opleiding

Relevante ervaring als IT Servicedesk Medewerke r

Communicatieve skills en een grote dosis enthousiasme

Kennis van ITIL + certificering

Kennis en ervaring met Microsoft producten / Office365

9 00 ,00 bruto p/m (af hankelijk van ervaring)

Overwerkregeling, b onus- en winstdelingsregeling

25 vakantiedagen + max imaal 13 variabele verlof dagen

Vergoeding van je internetabonnement

Vrijdagmiddagborrels, sporten met een personal trainer en dagelijks verse lunches in ons bedrijfsrestaurant

Dit ga je doen:

Klanten ondersteunen

Mails beantwoorden

Tickets behandelen

Rapportages maken

Overleg met collega's


Ben je oplossingsgericht en communicatief sterk? Ben je een organisatietalent en staat klantgericht werken voor jou voorop? Dan zoeken wij jou als dé getalenteerde IT Servicedesk Medewerker.

Onze Servicedesk & supportafdeling is hét beheercentrum waarop onze klanten kunnen vertrouwen. Wij zijn gespecialiseerd in proactief en voorspellend beheer waarmee wij de IT van onze klanten perfect laten functioneren. Dit resulteert in een stabiele en betrouwbare omgeving voor onze klanten. Door de juiste kennis, ervaring en processen te combineren met onze innovatieve IT-beheersoftware Gensys leveren we waarvoor we staan: Continuïteit in IT.

Jouw werkzaamheden

Als IT Servicedesk Medewerker zorg je samen met je collega's van de Servicedesk voor het support van onze klanten. Hierbij geldt dat geen één dag hetzelfde is en bewaak je zorgvuldig het proces m.b.t. incident- en wijzigingsverzoeken, de afwikkeling van binnenkomende meldingen en weet je de juiste prioriteiten hiervoor te stellen. Je weet de werkzaamheden zelfstandig en perfect te organiseren en te plannen, je stelt voortgangs- en managementrapportages op en bovenal heb je oog voor efficiency, kwaliteit en onze klanten!

Agenda

saskia profielfoto

Saskia

Geen dag op de Servicedesk is hetzelfde. Door de grote en diverse klantenbase ben je iedere dag met andere vraagstukken bezig. Het leuke contact met klanten maakt deze functie ontzettend veelzijdig en uitdagend.

Ma andag

Di nsdag

Wo ensdag

Do nderdag

Vrij dag

''We starten iedere dag met het Servicedesk en Support team. Hierin bespreken we wat we die dag doen, wat er speelt en blijven we op de hoogte van elkaar.

Mails beantwoorden

Tickets aanmaken

Lunch

Telefoon beantwoorden en tickets behandelen

Probleem oplossen voor klant

Intern overleg met collega's van beheer

"Bepaalde tickets kun je niet zelf oplossen en dus brief je jouw collega's van het beheerteam met wat er precies moet gebeuren.

"Op woensdag hebben we een interne kennissessie tijdens de lunch - een Brown Bag Sessie. Dan vertelt één van onze collega's iets over zijn of haar vakgebied.'

Tickets behandelen en verwerken in Gensys

Terugkoppeling met klant

Administratie en rapportages maken

Overleg met klant over bepaalde IT-issues

Tickets nalopen in Gensys

''We sluiten met degene die wil de week af met een gezellige borrel!'

Welke opleiding heb je nodig als Servicedesk medewerker?

Ideaal is een mbo- of hbo-opleiding richting ICT. Je kunt ook op de Servicedesk starten met een omscholingstraject of traineeship. Als je bijvoorbeeld uit de horeca of retail komt. Heb je wel de communicatieve skills maar nog geen IT-skills? Geen zorgen, wij leren jou alles wat je moet weten over de techniek.

Hoe is de werksfeer bij SPS?

Bij SPS ben je meer dan alleen werknemer. We zijn groot genoeg om grote en landelijke projecten te kunnen uitvoeren, maar ook nog klein genoeg om alle collega's persoonlijk te leren kennen. Een echt familiebedrijf waar iedereen elkaar kent. Je krijgt bij ons alle vrijheid om jezelf in een goede werksfeer te ontwikkelen.

Welke vaardigheden heb je nodig als Servicedesk Medewerker?

Als Servicedesk Medewerker ben je de hele dag in contact met mensen. Dat kunnen externe klanten, collega's of eindgebruikers zijn. Belangrijk in deze functie is daarom om sterke communicatieve skills te hebben. Je moet kunnen doorvragen tot de kern van een probleem en je moet de eindgebruiker gerust kunnen stellen. Empathie en geduld zijn onmisbaar.

Natuurlijk is een portie leergierigheid, doorzettingsvermogen en verantwoordelijkheid ook van belang in deze functie.

Wat zijn de doorgroeimogelijkheden op de Servicedesk?

Op de Servicedesk kun je jezelf verder ontwikkelen tot Skilled Servicedesk Medewerker, Medior Servidesk Medewerker of zelfs tot Senior. Je komt terecht in ons RES-Q Team - ons team met technisch beheerders met jaren ervaring en een boel kennis. Bij ons krijg je de kans om certificaten te behalen en jouw IT-carrière een kickstart te geven.

Is er een dresscode bij SPS?

Er komen vaak klanten en relaties bij ons op kantoor langs, dus willen we graag dat iedereen er representatief uit ziet. Wij noemen onze dresscode smart casual: een verzorgde look, maar niet te overdressed. Of anders gezegd: casual gekleed met een professionele uitstraling.


We zijn groot genoeg om landelijke en internationale projecten uit te voeren, maar ook klein genoeg om alle collega's persoonlijk te kennen. We werken vanuit een platte organisatiestructuur met een open cultuur waarin iedereen zijn mening telt. We hebben hetzelfde doel voor ogen. We stropen met zijn allen onze mouwen op, werken hard en zijn recht door zee.

We kijken naar jouw kwaliteiten en zorgen er samen voor dat je nooit verveeld raakt. Dit alles in een fijne werkomgeving waar de lijntjes kort zijn en eerlijkheid voorop staat. Zodat we altijd plezier hebben - tijdens én na onze werkdag.

Bij SPS kun je continu doorleren: van certificering tot een hbo-studie, van interne training tot het bezoeken van Microsoft-events: er is geen plafond voor studiebudget. Als het voor jou en SPS toegevoegde waarde heeft, is er veel mogelijk. Wij investeren in onze mensen en passen de functieprofielen aan op de kwaliteit van onze medewekers. Zo blijft je werk uitdagend en wordt het personeel ingezet op projecten waar ze echt goed in zijn.


  • Eerste gesprek met leidinggevende en HR

  • Tweede gesprek met afdelingsmanager en collega

  • Arbeidsvoorwaardengesprek, referentiecheck en aanbod



Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:32 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met SPS via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Senior Servicedesk Medewerker SPS 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures