Vacature Senior Klantenservice Medewerker

Senior Klantenservice Medewerker in Gouda

Delen:

Soort dienstverband:

Tijdelijk dienstverband

Omvang:

Fulltime/parttime

Uiterste sollicitatiedatum:

2-6-2024

Werkplek:

HalloStroom

Gemeente:

Gouda

Beroep:

Klantenondersteuning

Referentienummer:

C191374

Contactpersoon:




Wie zijn wij?

Wij zijn HalloStroom! Opgericht in 2016 als een ambitieuze start-up en inmiddels uitgegroeid tot een volwassen speler in de duurzame energiemarkt. Van het verhuren van zonnepanelen zijn we doorontwikkeld naar een totaalleverancier van duurzame energie-oplossingen, zoals thuisbatterijen met dynamische energiecontracten waarmee we kunnen handelen op de energiemarkten. Alles toegankelijk voor een breed publiek. We zijn deone-stop-shop voor iedereen die zonder investering en gedoe wil overstappen naar een duurzame energievoorziening. Bij HalloStroom streven we ernaar de wereld te verbeteren met oplossingen die duurzaam, leuk en economisch voordelig zijn. Duurzaam in jouw voordeel dus.

Wat ga je doen?

Tover jij graag een lach op iemands gezicht en ben je communicatief sterk? Ga jij het Service team tot een hoger niveau brengen en wil je daarnaast Nederland een stukje duurzamer maken? Kom dan ons team versterken! Over de rol: Als Senior Klantenservice Medewerker speel je een leidende rol om ervoor te zorgen dat onze klanten stralen door de geboden service. Naast dat je contact hebt met klanten via diverse kanalen, ben je het eerste aanspreekpunt voor escalaties en fungeer je als coach en mentor voor jouw collega's. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het identificeren en uitvoeren van trainingsbehoeften om de vaardigheden van het team voortdurend te verbeteren. Concreet betekent dit: Optimaliseren van processen: • Identificeren van mogelijkheden voor procesverbetering binnen de klantenserviceafdeling en tussen andere afdelingen; • Implementeren van efficiëntere workflows en procedures om de algehele klantenservice te verbeteren; • Samenwerken met verschillende teams om te zorgen voor goede samenwerkingen en processen te stroomlijnen. Eerste aanspreekpunt voor escalaties: • Fungeren als het belangrijkste aanspreekpunt voor klantescalaties en het oplossen van complexe klantproblemen; • Beheren van gevoelige situaties en het waarborgen van een snelle en effectieve oplossing voor klachten en problemen. Coaching en ontwikkelen van de afdeling collega's: • Begeleiden en ondersteunen van teamleden in hun professionele ontwikkeling; • Het organiseren van regelmatige coaching sessies en feedbackgesprekken om de prestaties van het team te verbeteren; • Het stimuleren van een cultuur van continu leren en verbeteren binnen de afdeling. Trainingsbehoeften identificeren en uitvoeren: • Het vaststellen van trainingsbehoeften binnen het klantenserviceteam en het ontwikkelen van passende trainingsprogramma's'; • Coördineren en faciliteren van trainingssessies om de vaardigheden en kennis van teamleden te verbeteren; • Evalueren van de effectiviteit van trainingen en het aanpassen van programma's indien nodig om optimale resultaten te behalen.

Wie ben jij?

• Je beschikt over HBO werk- en denkniveau, maar vooral over aantoonbare ervaring en expertise in klantenservice; • Je hebt ervaring in een leidinggevende rol binnen een klantenserviceomgeving; • Je bent uitzonderlijk klantgericht, communicatief vaardig en hebt een proactieve en oplossingsgerichte aanpak; • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift en kunt daarnaast prima in het Engels communiceren.

Wat bieden wij jou?

• Een salaris tussen de €2.800,- en €3.400,- op fulltime basis, afhankelijk van jouw ervaring en kennis; • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek; • Km-vergoeding voor woon-werkverkeer; • Flexibele pensioenregeling; • Gratis vers fruit op kantoor om gezond te blijven tijdens het werk; • Gebruik maken van de fitnessruimte of korting op je sport abonnement; • Regelmatige leuke uitjes en borrels met je collega's. Lijkt dit jou wat? Solliciteer dan snel!

Wil je weten waar we zitten?
  • Google Maps NL


Functie:medewerker klantenservice
Startdatum:06-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:2800 – 3400
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HalloStroom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Senior Klantenservice Medewerker HalloStroom 06-05-2024

Bekijk ook andere vacatures