Als Salesmanager van Impress ben je verantwoordelijk voor het behoud en uitbouw van bestaande klanten en voor het werven van nieuwe klanten. Je hebt een aantal klanten onder je beheer. Alle informatie over deze klanten staat netjes in AFAS , zodat je de historie van de klant en makkelijk k an raadplegen. Daarnaast krijgen wij dagelijks nieuwe leads binnen die je kan contacteren . Zo zorg jij ervoor dat de omzet van Impress groeit. Klinkt dit interessant? Lees dan verder of plan een gesprek met ons in.
Wij helpen bedrijven persoonlijk te communiceren, want een campagne heeft pas echt impact als deze persoonlijk en relevant is. Impress verzorgt dus massacommunicatie die aanvoelt als persoonlijk contact. Dit doen wij zowel in print als digitaal. Om dit voor elkaar te krijgen werken wij met de beste tools van bijvoorbeeld Canopyteq en Quadient.
Wij werken samen met onze opdrachtgever, maar bijvoorbeeld ook met hun marketingbureau of leveranciers. Het doel is altijd hetzelfde, namelijk het optimaliseren van het communicatieproces van de opdrachtgever. Wij willen altijd het maximale uit een contact halen.
Een opdracht kan bijvoorbeeld een gepersonaliseerde campagne voor een zorgverzekeraar zijn. Ook een papieren proces bij een retail onderneming digitaliseren is zeker een optie, net als bij een onderwijsinstellingon demand lesmateriaal aanleveren. Wij proberen altijd zo veel mogelijk te digitaliseren en te automatiseren. Zo wordt onze opdrachtgever sneller, wendbaarder en halen ze een beter resultaat. Al het werk dat wij verrichten doen wij veilig, meetbaar en zo geoptimaliseerd mogelijk.
Werken bij Impress betekent werken met een gezellige groep mensen, verdeeld over verschillende teams. Denk daarbij aan bijvoorbeeld projectmanagement, productie en development. Met een team van ongeveer honderd collega's faciliteren wij elke dag het contact tussen onze klanten en hun contacten. Wil jij ons hierbij helpen?
Ter versterking van ons salesteam hebben wij een vacature voor een salesmanager:
Salesmanager
Als salesmanager ontwikkel en onderhoud je bestaande klanten en werf je nieuwe klanten.
Onze klanten zijn B2B of B2C en hebben allemaal een communicatie vraagstuk. De bestaande processen zijn bijvoorbeeld niet optimaal, waardoor ze niet efficiënt werken, of de klantervaring is onvoldoende.
Jouw doel is om klantvragen succesvol om te zetten in slimme oplossingen waarbij je gebruik maakt van slimme communicatietools. Dit kunnen bijvoorbeeld landingspagina's omnichannel communicatieflows of direct marketing oplossingen zijn.
Jouw primaire gesprekspartners zijn de afdelingshoofden van de grotere corporate organisaties of de (commercieel) eindverantwoordelijken van kleinere organisaties. Je bent daarnaast het strategisch én tactisch aanspreekpunt voor zowel de klant als ook voor de interne organisatie. Je werkt tevens intensief samen met onze projectmanagers, productieafdeling en IT'ers.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Op maandagochtend starten wij altijd met een commercieel overleg. Tijdens deze meeting nemen wij de hoogtepunten van de afgelopen week door en kijken wij vooruit naar de komende week. Heb je (extra) hulp nodig van solution architect, projectmanager of van jouw collega's? Dan stemmen wij dit hier af. Een keer per maand sluit ook finance aan bij het overleg en geeft vervolgens terugkoppeling op de resultaten.
De rest van de dag, ben je vaak in Woerden. Maandag is dus over het algemeen een interne dag waarbij je met projectmanagement, IT en productie contact hebt over lopende projecten. Daarnaast bespreek je met marketing de binnengekomen leads en plan je afspraken in met jouw relaties.
De rest van de week ben je veel buiten de deur. Je spreekt klanten, bezoekt prospects en daarnaast maak je, in afstemming met projectmanagement, offertes. Bij grotere projecten verzorg je een kick-off, zodat alle betrokkenen volledig op de hoogte zijn. Tussen afspraken door ben je regelmatig op kantoor, zodat je met collega's kan overleggen.
Met je leidinggevende overleg je periodiek over de voortgang. De belangrijkste gespreksonderwerpen leggen wij vast. Daarnaast geef je tijdens deze gesprekken aan wat je nodig hebt om succesvol(-ler) te worden. Aan het eind van het jaar stel jij jouw begroting voor het komende jaar op. Je neemt daar de ontwikkeling bij de bestaande klanten in mee en je doet daarnaast een voorstel voor nieuw business.
Wie ben je?
Wij bieden
Wij zijn
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Functie: | sales manager |
Startdatum: | 26-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Impress via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goudakrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gouda via Goudakrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goudakrant.nl.
© Goudakrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.