Vacature Medewerker Servicedesk

Medewerker Servicedesk in Gouda

Logo gemiva.nl/werkenbij

Contrast

Medewerker servicedesk - Digitale zorg servicecentrum - Gouda - 32 tot 36 uur

Als medewerker Servicedesk Digitale Zorg ben jij het aanspreekpunt voor gebruikers van digitale toepassingen. Je werkt op het servicecentrum in Gouda.

Functie : Medewerker servicesdesk
Locatie
: Gouda
Uren
: 32 - 36 uur per week
Salaris
: FG 40 €2.617,- tot €3.535,- bruto per maand bij een volledig dienstverband.

Werk dat er echt toe doet

Als grote zorgaanbieder in Zuid-Holland werken we voortdurend aan nog betere dienstverlening en zijn we steeds bezig onze processen te verbeteren. De afdeling Digitale Zorg heeft hierin een belangrijke rol. De afdeling Digitale Zorg geeft ondersteuning aan medewerkers met vragen en problemen rondom het gebruik van hardware (zoals laptops, telefoons en printers) en software (zoals Ons Dossier (ECD) en andere (gekoppelde) zorgapplicaties), maar ook op het gebied van Digitale Vaardigheden . Dit kan zowel telefonische ondersteuning zijn door de Servicedesk Digitale Zorg, als het geven van trainingen aan medewerkers of het bezoeken van locaties door de Coach Digitale Zorg.
Om service met kwaliteit te kunnen bieden en medewerkers via de telefoon of een digitale melding te kunnen ondersteunen zijn we per 1 juni a.s. op zoek naar een collega voor de Servicedesk met ICT kennis . Daarnaast is het fijn als deze collega affiniteit heeft met de zorg, omdat de Servicedesk ook ondersteuning biedt in het gebruik van zorginhoudelijke applicaties.
Servicecentrum

In het Servicecentrum in Gouda vind je de Raad van Bestuur en veel van de ondersteunende diensten, zoals de dienst Financiën en Informatievoorziening, de afdeling Behandeling & Ondersteuning, de afdeling Personeel, Organisatie en Opleidingen en de afdeling Digitale Zorg. In totaal werken er ruim honderd mensen, verdeeld over drie gebouwen. Ook cliënten van Gemiva hebben er een werkplek.
De functie

Als medewerker Servicedesk Digitale Zorg ben jij het aanspreekpunt voor gebruikers van digitale toepassingen. Denk hierbij aan het gebruik van Microsoft 365 en applicaties als Ons Dossier (het ECD van Nedap), SDB Planning, Triasweb, ArQive. Vanuit je ruime ICT-kennis bied je inhoudelijke en technische ondersteuning. Je lost gebruikersvragen zo veel mogelijk zelfstandig op. Je hebt een signalerende functie rondom het werken met de verschillende applicaties. Bij structurele- en ingewikkelde problemen zoek je samen met collega's binnen het team of de Manager Digitale Zorg naar een oplossing.
Naast je werk als Servicedesk medewerker zijn er regelmatig digitale projecten en overlegvormen, waarbij je vanuit je kennis en expertise aan zou kunnen sluiten.

Wij zoeken jou

Wij zoeken een collega die:

  • een relevante ICT-opleiding op minimaal MBO-niveau 4 met succes voltooid;
  • ervaring heeft met Microsoft 365, HelloID, Azure AD en bereidt is zich te verdiepen in andere (zorg)applicaties zoals Ons Dossier (ECD);
  • kennis kan overdragen;
  • gemotiveerd en geduldig collega's ondersteunt;
  • een positieve houding heeft;
  • klant- en servicegericht is;
  • beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
  • zowel zelfstandig als in teamverband kan werken;

Deze eisen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.

Wat bieden wij?

  • een warm welkom in een enthousiast team;
  • afwisseling: geen dag is hetzelfde;
  • 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • arbeidsvoorwaarden en salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg , FG 40 met een maximum van €3.535,- bruto per maand bij een volledig dienstverband.
  • het kopen van extra verlof, een bruto-netto regelingen voor de aankoop van een fiets, tablet, sportabonnement etc.;
  • de mogelijkheid om een deel van de vakantietoeslag of de eindejaarsuitkering uit te ruilen voor extra verlofuren;
  • de mogelijkheid om een (bruto) deel van de eindejaarsuitkering uit te ruilen voor extra (netto) reiskostenvergoeding;
  • een goed pensioen via pensioenfonds PFZW.

Werken bij Gemiva

Werk je bij Gemiva, dan maak je het verschil voor en mét mensen met een beperking. Op basis van vertrouwen krijg je veel professionele vrijheid en mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling. Gemiva-medewerkers zeggen: "Je doet er toe en krijgt volop de ruimte aan de slag te gaan met jouw goede ideeën om de zorg aan onze cliënten nog beter te maken.

"

Als Servicedesk medewerker bij Digitale Zorg vorm je een brug tussen Zorg & ICT: Wat heeft een (zorg)medewerker nodig om optimaal ondersteund te worden door digitale mogelijkheden. Op deze manier draag jij je steentje bij aan betere zorg voor de cliënt.

Ben jij onze nieuwe collega ?

Neem dan gerust contact met ons op! Voor inhoudelijke vragen: Servicedesk
Ben je enthousiast na het lezen van bovenstaande? Wij zijn benieuwd naar jou en jouw cv en zien je motivatie graag tegemoet!


Functie:servicedesk medewerker
Startdatum:23-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3535 – 3535
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemiva-SVG Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Medewerker Servicedesk Gemiva-SVG Groep 23-04-2024

Bekijk ook andere vacatures