Ben jij op zoek naar een uitdagende baan bij het meest gerenommeerde postbedrijf van Nederland? Wil jij jezelf ontwikkelen binnen de klantenservice en ben je klaar om veel verantwoordelijkheid op je te nemen? Dan is de functie van zakelijk klantenservice medewerker bij PostNL in Den Haag de perfecte match voor jou.
Please note: you can only apply for this position if you speak and write Dutch at least at C1-level.
Multitasken en het stellen van prioriteiten zijn jouw sterke punten. Je bent proactief en hebt geen probleem met zelfstandig werken. Als klantenservice medewerker bij PostNL ben jij namelijk verantwoordelijk voor je eigen cases. Het uitpluizen van ingewikkelde cases en hierover sparren met collega's vind je interessant. Je zet graag een stapje extra voor een klant en denkt actief met hen mee.
Wat vragen we van jou:
Als klantenservice medewerker bij PostNL ben jij verantwoordelijk voor het beantwoorden van zakelijke vragen van bedrijven die klant zijn bij PostNL. Hierbij kan je denken aan bekende merken zoals Zalando, Coolblue en H&M. Jij bent dus bezig met zakelijk klantcontact en relatiebeheer. Je behandelt vragen over bijvoorbeeld kwijtgeraakte pakketten en handelt klachten af. Dit doe je zowel per mail als telefonisch. Je communiceert helder en behoudt het overzicht, zelfs wanneer er meerdere vragen tegelijk binnenkomen.
Jouw doel is klanten zo snel en duidelijk mogelijk van een goed antwoord te voorzien. Op deze manier zorg jij ervoor dat alle klanten met een tevreden gevoel ophangen. Tof toch?
Je komt te werken in een team van in totaal 60 personen, onderverdeeld in teams van 7-8 collega's waarmee je dagelijks schakelt. De inwerkperiode van 3 maanden gebeurt on-the-job en volledig op kantoor. Na verloop van tijd krijg je de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken.
Bij PostNL op de zakelijke klantenservice zijn er tal van mogelijkheden voor jou. De functie biedt flexibiliteit en je maakt deel uit van een hecht team waar enthousiasme wordt gewaardeerd. Wil je groeien binnen de afdeling of daarbuiten? Er is altijd ruimte voor een gesprek. Fijn he?
Wat mag je nog meer verwachten?
Ben jij dé nieuwe klantenservice medewerker die PostNL nodig heeft? Solliciteer direct via de button. Mocht je nog vragen hebben over de vacature mail ons dan via recruitment.rci@nl.randstad.com. Wij zijn heel benieuwd wie je bent, wat je komt brengen en natuurlijk waar je precies naar opzoek bent.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | Klantenservice medewerker, Medewerker klantenservice |
Startdatum: | 11-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via recruitment.rci@nl.randstad.com of 0800 - 72 63 78 23. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.
Deel de vacature:
Redactie Goudakrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gouda via Goudakrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goudakrant.nl.
© Goudakrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.