Vacature HR Officer

HR Officer in Capelle aan den Ijssel

HR Officer

Back Office

Job description

HR Officer /JR HR Adviseur

Ben jij een aanstormend HR talent? En kom jij het best tot je recht in een dynamische omgeving? Lees dan snel verder, want wij zijn op zoek naar een nieuwe collega (32 - 38 uur)!

Hoe ziet jouw rol er straks uit? In deze veelzijdige en uitdagende functie ben jij er verantwoordelijk voor de in-, door en uitstroom processen vloeiend te laten verlopen en je bent het aanspreekpunt voor collega's van onze 22 locaties over HR-administratieve onderwerpen.

Omdat jij het aanspreekpunt bent, is het fijn dat je een open houding hebt en enthousiasme uitstraalt. Het is belangrijk om in deze functie een proactieve houding te hebben, nauwkeurig en secuur te werken en dat je niet bang bent om voor eigen inbreng te zorgen. Daarnaast sta je er voor open om jezelf te blijven ontwikkelen binnen je rol als HR professional.

Hoe ziet je dag eruit?

Elke dag begint met het bekijken van de ontvangen sollicitaties en zet daarop vervolgens de passende acties uit. Daarna ben je de ene dag bezig met het opstellen van contracten en het invoeren van de gegevens voor de salarisadministratie, de volgende dag ondersteun je de HR manager bij het uitzoeken wet- en regelgeving, en weer een dag later ben je trainingen aan het plannen voor nieuwe werknemers. Voor verveling hoef je dus niet bang te zijn, want geen dag is hetzelfde! In deze functie werk je direct samen met een collega HR Officer en de HR manager.

Wat ga je concreet doen? Je verricht allround HR werkzaamheden rondom:

  • Het uitvoeren van administratieve en organisatorische werkzaamheden op het gebied van werving en selectie en opleidingen.
  • Het verzorgen van het gehele administratieve proces rondom in-, door- en uitstroom in het personeelssysteem iHCM.
  • Het bijhouden van de Verlof- en verzuimadministratie en het begeleiden van poortwachter dossiers.
  • Het organiseren van leuke extraatjes voor het personeel bij gelegenheden zoals, jubilea, pensioen en andere activiteiten.
  • Het ondersteunen en aandragen van innovatieve idee op het gebied van Employer Branding en HR marketing.
  • Meedenken met en implementatie van diverse HR projecten zoals bijvoorbeeld verdere digitalisering van processen en duurzame inzetbaarheid van onze medewerkers.

Wat wij vragen:

  • Hbo werk- en denkniveau; - Bij voorkeur afgeronde HBO opleiding in de richting van HRM;
  • Je hebt enige werkervaring binnen een HR team en/of met (HR)administratie,
  • Je bent zowel schriftelijk als communicatief vaardig.
  • Je weet in een dynamische werkomgeving de juiste prioriteiten te stellen en alert en zorgvuldig te werk te gaan.

Wat wij bieden:

  • Een informele en hardwerkende werksfeer
  • Aandacht en ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit
  • Een goed salaris afhankelijk van kennis en ervaring + eindejaars- en winstuitkering
  • Reiskostenvergoeding boven de 10km met fiscale uitruil mogelijkheden;
  • 38 vakantiedagen op fulltime basis;

Klik op solliciteren, stuur je motivatiebrief en CV naar ons door en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega. Wij hebben een mooie carrière voor jou in het verschiet!

Een assessment en persoonlijkheidsanalyse maakt deel uit deel uitmaken van de selectieprocedure.

Abemec werft zelf voor deze vacature. Kandidaten van externe bureaus worden niet in behandeling genomen.



Functie:hr officer
Startdatum:26-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met ADP via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. HR Officer ADP 26-05-2024

Bekijk ook andere vacatures