Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Gouda

Delen:

Soort dienstverband:

Tijdelijk dienstverband

Omvang:

Fulltime/parttime

Uiterste sollicitatiedatum:

2-6-2024

Werkplek:

HalloStroom

Gemeente:

Gouda

Beroep:

Project management

Referentienummer:

C191389

Contactpersoon:



Wie zijn wij?

Wij zijn HalloStroom! Opgericht in 2016 als een ambitieuze start-up en inmiddels uitgegroeid tot een volwassen speler in de duurzame energiemarkt. Van het verhuren van zonnepanelen zijn we doorontwikkeld naar een totaalleverancier van duurzame energie-oplossingen, zoals thuisbatterijen met dynamische energiecontracten waarmee we kunnen handelen op de energiemarkten. Alles toegankelijk voor een breed publiek. We zijn deone-stop-shop voor iedereen die zonder investering en gedoe wil overstappen naar een duurzame energievoorziening. Bij HalloStroom streven we ernaar de wereld te verbeteren met oplossingen die duurzaam, leuk en economisch voordelig zijn. Duurzaam in jouw voordeel dus.

Wat ga je doen?

Als Customer Success Manager ben je de spil tussen klanttevredenheid en vlekkeloze projectuitvoering, waarbij je een cruciale rol speelt in onze missie voor een duurzamere Nederland! Concreet betekent dit: • Happy customers: Zorgen dat wij een uitstekende service bieden aan onze klanten en zorgen dat wij proactief hun behoeften begrijpen. De NPS-scores en reviews van onze klanten vormen de sleutel tot ons succes en jij speelt daarin een essentiële rol! • Projectmanagement: Vertaling maken van deze input naar onze organisatie; het coördineren en begeleiden van diverse projecten van begin tot eind. • Teamcoördinatie: Samenwerken met interne teams en externe partners om ervoor te zorgen dat deze projectdoelen worden behaald en klantverwachtingen worden overtroffen. • Continu verbeteren o.b.v. klantfeedback: Effectief behandelen van feedback van klanten en zorgen dat onze interne processen zo zijn opgezet dat onze klanten tevreden blijven en onze organisatie blijft leren en verbeteren. • Voortgangsrapportages: Opstellen van periodieke rapporten over projectvoortgang en klanttevredenheid, en deze presenteren aan het managementteam. • Nieuwe verbeterinitiatieven: je kijkt in de markt welke (klant)initiatieven er spelen en vertaalt deze ontwikkelingen richting ons bedrijf; bijv. m.b.t. de introductie van AI systemen, klanttevredenheidsinitiatieven etc. • Je rapporteert aan de COO, maar je scope is bedrijfsbreed. • Duurzaamheidspromotie: Actief bijdragen aan de missie van het bedrijf door duurzaamheidsinitiatieven te promoten en klanten te informeren over de voordelen van zonne-energie.

Wie ben jij?

• Je hebt minimaal 7 jaar werkervaring in Customer Success Management en projectmanagement; • Je hebt een HBO/WO-opleidingsachtergrond; • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift; • Je bent een teamspeler met het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden; • Je bent niet alleen een kei in het vertalen van de klantwens, maar ook in het uitdenken van het proces en weet het effectief te implementeren binnen ons bedrijf; • Je beschikt over uitstekende communicatie- en leiderschapsvaardigheden; • Je hebt een probleemoplossend vermogen en een proactieve houding; • Je hebt affiniteit met duurzaamheid en zonne-energie; • Je bent minimaal 32-40 uur per week beschikbaar; • Ervaring in een snel groeiende scale-up is een pré.

Wat bieden wij jou?

• Een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen een groeiende duurzame industrie; • Salaris tussen de 4.000-6.000 bruto per maand (100%); • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer; • 25 vakantiedagen o.b.v. een fulltime dienstverband (100%); • Flexibele pensioenregeling; • Vers fruit op kantoor; • Gebruik maken van de fitnessruimte of korting op je sport abonnement; • Leuke uitjes en borrels met je collega's. Ben jij de Customer Success Manager die ons team komt versterken? Wij kijken uit naar je sollicitatie en het delen van onze passie voor duurzaamheid! Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wil je weten waar we zitten?
  • Google Maps NL


Functie:customer manager
Startdatum:6-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4000 – 6000
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met HalloStroom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Customer Success Manager HalloStroom 06-05-2024

Bekijk ook andere vacatures