Functieomschrijving
Voor een internationaal bedrijf zoeken we een aanpakker die zich graag wil ontwikkelen, je gaat als Customer Service Representative aan de slag in een team van negen collega's op de locatie in Ouderkerk aan de Ijssel. Jij bent voornamelijk bezig met het coördineren en contact houden met de klant gedurende het hele traject. Hierbij staat service, kwaliteit en klanttevredenheid voorop.
Het bedrijf zoekt iemand voor 24 uur in de week na de inwerkperiode die uit 40 uur per week zal bestaan!
Lijkt dit jou interessant? Lees dan hieronder verder!
wat bieden wij jouJij bent als Customer Service Medewerker communicatief zeer sterk en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal dan ook uitstekend. Met jouw enthousiaste en klantvriendelijke karakter weet jij altijd de hoogste service te bieden en de klanttevredenheid te waarborgen.
Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:
Het bieden van uitstekende service en een hoge klanttevredenheid staan bij jou als Customer Service Representative centraal! In deze afwisselende functie heb je veel contact met zowel interne als externe klanten. Het is dan ook aan jou om de geleverde service en kwaliteit te controleren, bevorderen en te waarborgen.
Je begeleidt de klant binnen het gehele traject, deze begint bij de binnenkomende klantenorder tot aan de verzending en het gehele leveringsproces. Jij bent het eerste aanspreekpunt en klanten kunnen bij jou terecht voor (complexe) vragen, welke je onderzoekt en indien mogelijk zelfstandig oplost. Daarnaast verstrek en verduidelijk je informatie en houd je de klant op de hoogte omtrent alle ontwikkelingen.
Verder kun je denken aan de volgende verantwoordelijkheden:
Het bedrijf levert aangepaste ingrediëntenoplossingen aan een breed scala van klanten, variërend van grote internationale bedrijven tot start-ups en private-labelmerken. Als het aankomt op maat gemaakte oplossingen, weten zij de uitgebreide middelen van een groot bedrijf te combineren met de flexibiliteit en zorgvuldige aandacht van een klein bedrijf. Door gebruik te maken van vooraanstaande onderzoeks- en ontwikkelingsmogelijkheden streven zij ernaar toonaangevende innovaties te creëren voor diverse eindmarkten.
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Informatieverstrekkers |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 3500 – 3500 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via rotterdam.oost@nl.randstad.com of 010-207 08 05. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Goudakrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Gouda via Goudakrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Goudakrant.nl.
© Goudakrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.