Vacature Administratief Ondersteuner

Administratief Ondersteuner in Gouda

Bedrijfsomschrijving

Onze opdrachtgever is een Gouds nutsbedrijf. Het is een maatschappelijk drinkwaterbedrijf. Ze zorgen op duurzame wijze voor drinkwater voor hun klanten. De volksgezondheid staat daarbij voorop.

In het team waarin jij gaat werken twee teammanagers verdeeld over meerdere dagen. Onze opdrachtgever beschikt over voldoende parkeerplekken en het is goed te bereiken met het Openbaar Vervoer.

Functieomschrijving

Ben jij administratief sterk, vind jij het leuk om roosters te maken en bodemrapporten te maken en te beoordelen? Lees dan snel verder, wij zijn op zoek naar jou!

Voor onze opdrachtgever in Gouda zijn wij met spoed op zoek naar een Administratief Ondersteuner. Dit is een heel veelzijdige baan, waarbij je veel verschillende taken en verantwoordelijkheden krijgt. Jij zult je onder andere bezig gaan houden met de volgende werkzaamheden:

  • Agendabeheer;
  • Facilitaire zaken;
  • Het afhandelen van alle uitgaande correspondentie;
  • Overige administratieve ondersteuning;
  • Uitwerken of voorbereiden van afspraken of overleggen;
  • Facturatie;
  • Projecten afsluiten.
Functie-eisen

Naast dat jij goed zelfstandig kan werken, gedreven en proactief bent, ben jij iemand die zich lekker snel thuis voelt binnen een team. Jij vindt het niet erg om snel te moeten schakelen en vindt een open en eerlijke communicatie erg prettig.

Daarnaast ben of heb jij:

  • Per direct voor 8 tot 16uur per week beschikbaar;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een administratieve functie;
  • Je toont initiatief en je ziet verbetermogelijkheden en bent niet bang om deze te delen;
  • Een goede beheersing van het werken met Excel;
  • Vloeiende beheersing Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Komt uit regio Gouda, Zoetermeer, Rotterdam of Den Haag.
Arbeidsvoorwaarden

Jij komt te werken binnen een super leuke organisatie, die je snel opneemt binnen het team en jij je snel thuis voelt. Daarnaast:

  • Per direct een uitdagende functie voor 8 tot 16 uur in de week;
  • In eerste instantie een tijdelijke baan van 6 tot 8 maanden, maar er is kans op een langer dienstverband bij tevredenheid van beide partijen;
  • Salarisindicatie tussen de €14 en €20 bruto per uur, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Reiskostenvergoeding 0,23ct per km;
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van cursussen via Olympia;
  • Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling mogelijk;
  • Vast contactpersoon bij Olympia

Het betreft een spoedopdracht, dus we kijken echt uit naar jouw sollicitatie! Vragen hierover? Bel ons op 0182 - 522 022 of stuur een e-mail naar gouda@olympia.nl. Alles kraakhelder? Solliciteer dan dan direct. #LI-RS1



Functie:administratief ondersteuner
Startdatum:12-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3466 – 3466
Uren per week:16 – 16

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via r.selman@werk.olympia.nl of Reinier Selman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Administratief Ondersteuner Olympia 12-04-2024

Bekijk ook andere vacatures