Vacature Administratief medewerker

Administratief medewerker in Gouda

Ben jij nauwkeurig, communicatief sterk en op zoek naar een uitdagend project? Dan is deze functie iets voor jou! Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Medewerker Naverrekeningen voor het Aegon Gezond Werkplan. Het betreft een tijdelijk project van minimaal 30 weken, met mogelijkheid tot uitloop.

wat bieden wij jou
  • Junior startsalaris € 13,27 bruto per uur
  • Administratief medewerker
  • 36 uur beschikbaar
  • Workshop bij aanvang
  • Den Haag
  • De opdracht duurt 30 weken
wie ben jij

Ben jij een gedreven professional met minimaal een MBO niveau 4 achtergrond en de mogelijkheid om capaciteitentests af te leggen? Beschik jij over een scherp analytisch denkvermogen en blink je uit in nauwkeurigheid? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als teamspeler met uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve houding, ben jij de perfecte aanvulling op ons dynamische team.

Met een beschikbaarheid van 36 uur per week, waarbij 32 uur bespreekbaar is, toon je niet alleen flexibiliteit maar ook jouw toewijding aan de functie. Heb je bovendien de mogelijkheid om in februari te starten en de naverrekeningsperiode door te lopen? Dan nodigen wij jou van harte uit om te solliciteren en samen met ons succes te behalen!

  • Minimaal MBO niveau 4 met capaciteitentestmogelijkheid
  • Nauwkeurig en analytisch denkvermogen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Teamspeler met een proactieve houding
  • Tijdelijk project van minimaal 30 weken, met mogelijkheid tot uitloop
wat ga je doen

Als Medewerker Naverrekeningen speel je een cruciale rol in het jaarlijkse proces van het Aegon Gezond Werkplan. Je zult werkgevers begeleiden bij het verstrekken van informatie, waaronder de werkelijke lonen en ziektedagen. Het naverrekeningsproces is grotendeels geautomatiseerd, maar jouw expertise is nodig voor controle, correcties en contact met werkgevers en adviseurs. Na een gedegen opleiding krijg je de kans om ook deel te nemen aan de telefoondienst.

  • Uitvoeren van controles en toetsingswerkzaamheden
  • Onderhouden van contact met werkgevers en adviseurs
  • Bijdragen aan correcties in het geautomatiseerde proces
  • Deelnemen aan de telefoondienst na opleiding
  • Samenwerken in een team van 5 gemotiveerde claimsmanagers
waar ga je werken

Waarom Dorus met plezier bij ASR werkt? Je leert ontzettend veel. Vragen kunnen pittig zijn, maar gelukkig zijn er goede kennissystemen en kun je de vraagbaak altijd bellen. Iedereen helpt elkaar.

Je werkt tijdens kantoortijden doordeweeks in Den Haag. Dit betekent dat je 's avonds en in het weekend lekker vrij bent! Heb je alles onder de knie, dan is er mogelijkheid om deels vanuit huis te werken. Randstad biedt jouw werkperspectief, door de mogelijkheid om verschillende opleidingen te volgen. Deze erkende opleidingen komen altijd van pas in de toekomst.

  • Standplaats is Den Haag!
  • Reiskosten: €0,21 per kilometer (enkele reis, met een maximum van 40 km)
sollicitatie

Ben jij toe aan een nieuwe stap in je carrière? Solliciteer nu? Dan spreken wij elkaar binnenkort.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Administratief medewerker
Startdatum:01-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via jan.van.der.harst@nl.randstad.com of 0800 - 72 63 78 23. Of bezoek hun website http://www.randstad.nl.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Gouda
  2. Administratief medewerker Randstad 01-01-2024

Bekijk ook andere vacatures