Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Gouda

Bedrijfsomschrijving

Jij komt te werken bij een drinkwaterbedrijf in Gouda, die ervoor zorgt dat jij iedere dag vers water uit je kraan hebt stromen! Het team waar je komt te werken bestaat uit 11 collega's, die ieder een eigen onderdeel binnen de administratie hebben. Er heerst een gezellige en informele sfeer binnen de organisatie, die zich constant aan het verbeteren is. Medewerkers blijven hier over het algemeen voor jaren werken!

Het bedrijf ligt dichtbij de afslag van de snelweg, waardoor het gemakkelijk te bereiken is met de auto. Ook met het Openbaar Vervoer kun jij er gemakkelijk komen.

Functieomschrijving

Als Administratief Medewerker / (Senior) Medewerker Administratieve Ondersteuning ben jij de administratief ondersteunende kracht van de afdeling. Je biedt administratieve ondersteuning op het gebied van verplichte scholing aan. Er zijn wel 1000 combinaties die gecontroleerd moeten, met allerlei dossiers, collega's en certificaten die daaraan hangen. Zonder jouw Administratieve en secure werk loopt de hele operatie in de soep. We zoeken dus een Administratieve topper! 

Wat ga je doen?

  • Jij voert zelfstandig secretariële en administratieve taken uit voor jouw team en biedt administratieve ondersteuning aan de medewerkers;
  • Het bijwerken van dashboards en overzichten;
  • Het uitdraaien van diverse rapporten;
  • Het te woord staan van jouw collega's met inhoudelijke administratieve vragen.

Dit betreft een spoedopdracht, dus waar wacht je nog op?

Functie-eisen

Jij bent of hebt:

  • Per direct beschikbaar voor 8 tot 24 uur per week, flexibel in te delen;
  • Minimaal MBO(+) werk- en denkniveau;
  • Secuur en precies in jouw werk;
  • Goed met Microsoft Excel; 
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Per direct een parttime functie voor 8 tot 24 uur, helemaal zelf in te delen;
  • Een salaris tussen de €16 - €20 per uur;
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per km;
  • De mogelijkheid om thuis te werken;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Flexibele werktijden;
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen door het volgen van cursussen en trainingen;
  • Vast contactpersoon binnen Olympia;
  • Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling mogelijk.

Het betreft een spoedopdracht bij onze opdrachtgever, dus wij kijken echt uit naar jouw sollicitatie. Zodra de opdracht is afgelopen gaan wij ons best doen om jou verder te bemiddelen. Tot snel! Vragen? Bel 0182 - 522 022 of mail naar gouda@olympia.nl.  #LI-RS1



Functie:medewerker bedrijfsbureau logistiek
Startdatum:5-4-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3466 – 3466
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via r.selman@werk.olympia.nl of Reinier Selman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Goudakrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de goudakrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures gouda
  2. Administratief Medewerker Olympia 05-04-2024

Bekijk ook andere vacatures